måndag 9 februari 2009

Utmaningar... hm...

Fick en utmaning, eller egentligen två.
Det är väl bast att jag tar itu med det nu då, så jag har det överstökat...

Den första var som föjer:
Visa den fjärde bilden i din fjärde mapp i din dator, om du har mappar i mappen, visa den fjärde bilden i den fjärde mappen där.

Jag antar att det är frågan om bildpärmer då... ska gå se vad jag hittar...
Rätt knepigt detdär faktikst, för beroende på HUR jag tittar på mapparna, dvs. var jag öppnar dom, så var de i olika ordning. Så därför får ni se tre bilder... rätt ska vara rätt.

Försök nr 1, HE-Man
Försök nr 2, vi river tapet (eller egentligen halva väggen) i vårt hus
Försök nr 3, en jul-skylt jag gjort (nån som vill köpa???)

***

Japp... då var det nästa utmaning. Den följde med awarden jag fick *pekar mot vänsterspalten*
Utmaningen som följde med denna award var att lista de 5 saker som betyder mest för mig.

Surgubben
- Vad skulle jag göra utan min surgubbe? (Vem skulle diska och dra elkablar å sånt??) Ja.... han är väl rätt trevlig att ha, för det mesta.

Min familj - Förstås. Syskon, mamma, den "egna" familjen som är surgubben och våra håriga bebisar, kompisar etc.

Mig själv - Vad kan man annat säga? Är jäkligt stolt över att jag orkade masa mig igenom de fyra åren i högskolan och skaffade ett jobb. Är super-stolt över att jag fick högsta betyg i mitt slutarbete och ska representera skolan i en tävling tack vara det. Tycker jag är jätteduktig som renoverar hus med HE-Man, vi gör nästan allt själv, och då sköter inte jag enbart kaffe-kokning och smörgåstillagning! Jag spikar, sågar, bygger och bär nästan lika mycket som han. Och så är det ju en massa andra saker som jag är helvetes duktig på ;)

Böcker - Jag älskar att läsa. Det är en av mina bästa fritidsintressen. Om jag blev blind skulle jag gå sönder i en miljon bitar! *peppar, peppar*

Skären - Dvs. sommarstugan. Älskar att vara där (när det är lugnt och fridfullt!!!) och bara sitta och handarbeta eller läsa framför kaminen. Korv-hunden brukar ligga under kaminen och myser lika mycket av värmen (när han inte är ute och gräver gropar). Det var det första riktigt egna vi hade, dessutom har vi byggt den minimala stugan själva :)

Nu ska jag ta matpaus ;)

***

Förresten, ska skicka vidare awarden också!
Veros Virriga Värld, ett skepp kommer lastat med följande award (och utmaning)!

Utmaningen som följde med denna award var att lista de 5 saker som betyder mest för mig!

Den får hon för att hon är så duktig på att uppdatera sin blogg och alltid skriver en massa nytt. Dessutom är det spännande att följa med då hon just håller på att öppna en alldeles egen affär.

1 kommentar:

Vero sa...

Tack gulliga du för award och utmaning. Sitter på jobbet nu, så jag tar awarderna när jag kommer hem ikväll och har tillgång till min dator.

TAck cokså för reklamen för min lilla affär. nu är invigningsdatum bokat och jag kan säga att det var pirrigt att skicka ut den.

Ha en fin dag!