lördag 7 februari 2009

Tjolihopp

Fick en till award från min syster. Följer väl med vissa "måsten" med awarden, dessutom fick jag en utmaning från samma ställe. Men det fixar jag på måndag...
Hinner inte nu. Fast jag satte ju självklart in awarden direkt *pekar till vänster*

Syns å hörs!

***

P.S. Min besöksräknare har gått en bra bit över 1000 nu, men som sagt var så är det väl jag som står för över hälften av de besöken (p.g.a. uppdateringar etc.). Tror räknaren för "unika" besökare är mer att lita på... får gå efter den när jag ska ha en egen tävling och sånt sen.

Men... Padfoot har fixat sina hemside-problem, så nu blir det snart en invigningstävling iaf, med lite djur-stuff sponsrat av Padfoot som vinst ;)
Yay!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket! Håll gärna utkik efter fler spännande tävlingar i min blogg! Ha en trevlig helg ( Caroline

Vero sa...

Att ha besöksräknare med unika besökare är faktiskt rätt fascinerande. Jag blir alltid så förundrad över att så MÅNGA faktiskt är inne och läser bloggen. Och man har i statistiken faktiskt IP adresser så det är inte JAG varje gång. hehe...

Trevlig lördag!

Tea Lady sa...

Hej!
Tack för att du är med i min tävling och lycka till!

Kram,
Lena