tisdag 3 februari 2009

Aj löv värkmedicin

Aaaaaah!

Vilken lättnad!
Ryggontet börjar släppa och jag känner mig inte konstant kissödig längre. Eller jo... men inte så det är oöverkomligt, jag klarar mig för tillfället...

Tog en dunder-värktablett imorse ur HE-Mans förråd. Tror det är den som börjar verka nu. Vet inte riktigt om värkmedicin hjälper mot UVI-plågan, men har ingen annan förklaring till varför kag nu känner mig mer som en människa och mindre som en kissballong.


Dock misstänker jag att så fort jag rör på mig och stör mina ömtåliga och inflammerade organ så är det tillbaka till noll igen... Och snart måste jag gå till butiken för att köpa lunch... hjälp!

1 kommentar:

Sköna o Gröna Ting sa...

Och tack för att du ville vara med i min tävling..., kommer snart en ny så håll ögonen öppna!

Duuu..., hur gick det att fixa lunchen, tog du dig dit du ville?!?!?

Kram Marianne