torsdag 5 februari 2009

PIF nummer 2

Vilken rolig dag det har varit hittills.
Hittade en till PIF för nån vecka sen, men jag var inte 100% säker på att det fanns lediga platser kvar. Men det fanns det!

Så nu har jag två PIF:s som jag är med i :D PIF nr 2 hittade jag på TilkkuSatus blogg. Hon har också en liten affär, vars websida du hittar här. Mysig liten butik, köpte ett presentkort därifrån till storasyster förra året.

Såå.... vem vågar vara med? Kom ihåg, det står ingenstans att det måste vara nåt superfint/proffsigt handarbete! Personligen tycker jag det viktigaste är att man gör sitt bästa ;)

***
Pay It Forward-utbytet baserar sig på budskapet i filmen med samma namn. Man skall alltså göra nåt vänligt och snällt, utan att förvänta sig att få nåt tillbaka, man bara skickar vidare i hopp om att mottagaren gör samma sak.
Reglerna är följande: Jag kommer att göra nånting handgjort till de tre första som lämnar ett kommentar i detta inlägg och meddelar att man vill delta i PIF:en. Gåvan kommer att skickas till Dig inom sex månader. Det DU måste göra är att skicka vidare (Pay It Forward) och ge samma löfte på din egen blogg.

Pay It Forward Exchange is based on the concept of the movie Pay it Forward where acts and deeds of kindness are done without expecting something in return, just passing it on, in the hope that the recipients of the acts of kindness are passed on.
The rules are: I will make and send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment to this post on the blog requesting to join this PIF exchange. The gift will be sent to you within 6 months. What YOU have to do in return, is pay it forward by making the same promise on your blog.

***

Kom ihåg, det står ingenstans att det måste vara nåt superfint/proffsigt handarbete! Personligen tycker jag det viktigaste är att man gör sitt bästa ;)

(Oj jisses vad jag känner mig snuttepluttig och gullegullig idag då. Allt tack vare PIF:andet och lite rosa text. Men jag antar man måste få vara lite så ibland också. Dessutom hade bajsbrun text helt enkelt inte passat så bra här.)

Inga kommentarer: