söndag 15 mars 2009

Tjolihopp!

Vilken trevlig avslutning på helgen! Såg just att jag vunnit (eller egentligen kommit på tredje plats, men en vinst är en vinst!) i en tävling, jättekul!!! :D
Dessutom ska ju HE-Man ännu utse en vinnare ikväll. Gällande tävlingen måste jag erkänna att det slank med en lite lögn... Jag hade ju lovat en dragning efter sista ölen, men det var inte sant, för det har inte blivit nån öl alls för HE-Man idag. Vilket sannerligen var lika bra.

För förutom att han varit Smutsiga Pojken (*the following text did not pass the HE-Man-filter for explicit content and has been censured*)... nå... nu kom jag av mig igen.
Jo, förutom att HE-Man varit Smutsiga Pojken så har han även varit Olydiga Pojken, eller Dumma Gossen, eller nåt annat styggt. Igår var han var ett elakt fyllo och drack från morgon till kväll i "goda" vänners lag, vilket kändes väldigt trevligt för mig som fått ta hand om spillrorna... Väldigt goda vänner det, som ser till att han får en garanterad uppläxning när han kommer hem..!

Så ni kan förstå att jag tycker att jag tycker att min egen vinst var välförtjänt!

Hursomhelst så har han inte varit på humör att dricka nåt idag, så det blev alltså inte nån vinnar-utnämning efter sista ölen. Men! Det ska utses en vinnare i alla fall!
Eftersom klockan börjar närma sig läggdags så kommer jag att publicera vinnaren först imorgon. Väntan kommer att vara svår, men försök att stå ut go' vänner!

Hoppas ni har haft en trevlig helg å så syns å hörs vi igen imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till vinsten av krukorna.
Kolla min blogg för info.

Grattis igen
Kram Annelie