måndag 23 mars 2009

Lite bättre...

Nu mår jag lite bättre, för titta vad jag fick:

Det är Permanent Formsvacka som var snäll och delade ut en liten award till mig :)
Tackar å bockar!!!

Kul med lite uppmuntran, speciellt eftersom jag känt mig rätt så seg idag. Dagen började ju inte heller så värst bra... Jag tappade min tandborste i wc-byttan ("toalettstolen" på rikssvenska då...). Det var inte kul.

Som att ett wc-byttsbad inte hade varit tillräckligt äckligt i sig självt, såg låg det dessutom lite av HE-Mans halvt upplösta snorpapper i wc:en, som väldigt smakligt lindade sig runt borsten när jag fiskade upp den.
Hade nog inte tänkt spara den för det, men wc-pappret var liksom flugskiten över i:t.

För att riktigt göra saker och ting ännu trevligare så hade jag inte ens hunnit borsta tänderna. Så jag fick låna HE-Mans tandborste... Men nu har jag i alla fall köpt en ny. Den är blå, ifall någon är intresserad. Och billig, kostade bara 1,05 €. Men den är bra, det vet jag för jag köper alltid samma sort.

Men nog om mitt tandborstande (eller brist på det?), jag skulle väl skicka utmärkelsen vidare??? Antar att det hör till, men jag brukar vara riktigt dålig på det. I'm an återvändsgränd när det kommer till awards och sånt. Kanske helt enkelt för att jag är för lat?
Hursomhelst så tänker jag göra rätt för mig idag.
Men också enkelt....

Så jag delar ut utmärkelsen till alla bloggar jag har på länklistan i vänsterspalten. Det är dom bloggarna jag läser mest, vilket i sig borde vara en rätt stor utmärkelse, men här får dom då lite fint bildbevis att pynta blåggzen med!

Nu ska jag återgå till min Muminlimsa, ha en bra dag!

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Mycket utförligt beskrivet kära du... urk... nästan spydde faktiskt. Tur du fick en ny tandborste!

Kram Jenny

Anonym sa...

Kul att du är med =)