tisdag 31 mars 2009

Roliga saker

Snabbinlägg.
Är påväg på seminarie men skriver snabbt några rader före det...

Igår så bokade jag och mamma en resa till Ungern. Så nu finns det ingen återvändo (det lät läskigt).
Kommer att vara borta i en vecka runt första maj. Vi åker 29 april och komer hem 5 maj. Det ska bli jättespännande! Hoppas jag. Får bara se till att lillebror inte fegar ur och kommer hem från praktiken innan vi hinner åka ner och hälsa på honom.

HE-Man tar det hela lugnt. Han är bara glad att jag sticker så han får vara hemma för sig själv. Snart behöver jag nog inte kalla HE-Man för sambo mera, så lite som vi ser varandra. Han får bli särbo istället, eller bara dumbo. Jag kan vara sambo med korvhunden istället. Han är snällare.

Och så har jag fått denhär av Vero:

Hon har gjort den alldeeeeles själv. Jag är väldigt imponerad :) Och tacksam!

4 kommentarer:

Vero sa...

Vad härligt med Ungern. Du åker på min födelsedag! Hoppas att ni får en alldeles fantastisk resa. Skönt att resa iväg så där.
Själv längtar jag till Baliresan i sommar, men nu börjar barnens far kraxa lite så jag vet inte hur 17 det blir med barnen. Jag hoppas att allting löser sig iallafall.

Önskar dig en fin dag och du, utmärkelsen är du värd i allra högst grad. Dina glada, roliga och härliga tillrop i bloggen. =) Det är mycket uppskattat.

Ha det gott

Jojo sa...

Haha, slarva inte bort er bara! =)
Eller slå ihjäl varandra..

Vad har HE man hittat på nu då eller är det rent allmänt?

Jag kan sticka en jordgubbsmössa åt korvhunden så kan ni vara sambos i stället, kanske du kan få en matchande blåbärshatt =)

Daniel sa...

Ungern är ett FIIIIIIIINT land, varit där å trivdes som fisken.
E säker på att du kommer att gilla landet!!

Jojo sa...

Haha, ha du kolla min sida? Kul, kul..

Har ni militärskåpen från hemstrand? Du vet de som stod i "andra" dörren?!

J