onsdag 21 januari 2009

Efterlysning! (Jag vill ha!)

Jag vill ha en sånhär:

Det är en PartyLite Global Fusions/Mytologia hurricane ljuslykta. Den är såååå fin! Skulle passa perfekt i mitt blivande sovrum (tror jag i alla fall, svårt att veta när det ser ut som det gör för tillfället...)

Men dom är så himla dyra! 99,90 € kostar dom att köpa från PartyLite. Har försökt söka efter dom på köp-å-säljs-sidor (finländska) och autkionssidor, men jag hittar inga (bara den nya i guld, som jag redan har).
Jag vill inte betala en förmögenhet för en ljuslykta! Varför kan jag inte hitta en begagnad? Så därför blir jag desperat och efterlyser här istället (sprid gärna efterlysningen vidare, om man vill kan man t.ex. bild-länka hit...).

EFTERLYSNING!
Har någon en PartyLite Global Fusions/Mytologia hurricane ljuslykta dom vill sälja åt mig???

***

Alternativt kunde jag tänka mig att köpa en från ebay (om jag vågar). Hittade en där som man kunde få för ett direktpris av ca 37 €. Då tillkommer ju förstås frakten också. Men jag misstänker att det slutliga priset ligger lååångt under 100 € i alla fall. Men jag vet inte hur ebay funkar. Hur ska jag våga testa mig på det? Nån som prövat och vill berätta hur det funkar?

Och hur ska man våga lite på försäljaren? Tänk om jag lägger in 50-60 € på deras konton och så får jag ingenting/inte det dom utlovat/nåt som är sönder...

3 kommentarer:

Vero sa...

Prova eBay eller Tradera. För jag har sett på Tradera att där finns massor av PartyLite produkter. Någon sådan lykta kan jag inte utlova, men kolla.

Ha en fin kväll!

Jojo sa...

Det var på den här sidan som jag trodde att jag såg dig.. =)

Kolla på... tror det var augusti ifjol.. Ganska så lika..=)

Jojo sa...

Aaaaaah, skulle ju länka. hahaha...

http://crochetra.blogspot.com/

Härlig sida