måndag 25 januari 2010

Dålig start

*aj, aj, aj*

Har en ny visdomstand som vill komma fram. Det är inte roligt och jag är sjuk i munnen. Aj!
Hoppas det går om snart, annars måste jag nog boka akuttid till tandläkaren och dra ut den, och det har jag inte tid eller råd med just nu.

Så förutom en dum visdomstand (rätt så paradoxalt va?) så startade veckan inte så bra. jag och HE-Man vaknade två timmar försent på morgonen och kom således två timmar försent till jobbet också. Bajs, bajs, bajs.
I allt rådd med att koma iväg till arbetet så glömde vi också bort Dunnzen. Då vi redan kommit en bra bit på vägen så frågade HE-Man av mig om jag släppt ut det lilla odjuret på morgonkiss. Och det hade jag ju inte. Och inte han heller. Så då fick vi vackert lov att svänga om och köra hem igen för att rasta en kissnödig liten korvhund.

Hoppas att denhär morgonen inte är ett smakprov på hur resten av veckan kommer att bli...

1 kommentar:

Maria sa...

Stackare!!

Ursäkta att jag dröjt med måtten på vårt WC, de kommer här:

Bredden är 1,3 m. Precis innanför dörren är det ca 1,8 m men taket börjar slutta direkt. Väggen längst in är ca 70 cm hög. Man kan inte stå rak ens innanför dörren men va fan, man kan sitta ordentligt på toa och det är gott om plats för en WC om man bortser från höjden.

KRAM!!