söndag 5 april 2009

Snabbinlägg a la Söndag

Igår var jag och HE-Man på bio. Vi såg på Watchmen och jag kan bara säga att den var skitbra!!!!

För er som tyckte om filmen 300 så kan jag varmt rekommendera också denhär filmen. Det är samma regissör i den två filmerna så stilmässigt är de rätt lika. Jättesnygga filmer båda två!
Om det är nån som tyckte 300 var dålig för att den var för "pampig" så kan jag säga att Watchmen inte var lika svulstig, om man säger så, när det kommer till halvnakna män som ropar "heroiska" saker osv. Så bristen på halvnakna män var ju ett minus (dock fanns det ju faktiskt en helnaken man där, men han var blå så det var ju inte så hot iaf), pampigheten var inte nåt jag nämnvärt saknade heller. Storyn var ju annorlunda så det var helt enkelt nåt som inte behövdes.

Fröken Ekos betyg: 9,5 kitshiga ljusekorrar av 10 möjliga



Men nu ska jag gå borsta tänderna och klä på mig. Jag och HE-Man ska vara lata idag och åka iväg till bensinstationen och äta morgonmål i kafeterian där. Men de har världens godaste smörgåsar, så då får man vara lat.

3 kommentarer:

tävlingsdags sa...

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/april/ytterligare-en-dromtavling.html#comment

Har startat en grym tävling där en vinnare vinner ett presentkort på 5000:- , än så länge är det ingen som uppfyllt tävlingsreglerna (alltså 0 tävlanden). Tävlingen avslutas snart.. Blir det bara 1 tävlande så vinner den personen såklart :)

Vore super kul om du ville vara med :)

Har även 2 andra göör bra tävlingar i bloggen! :)

Angelica sa...

Grattis! Du vann ;) Maila mig din adress på angelicandersson@gmail.com.

Nicole sa...

Nämen du gör ju inget annat än vinner du nu! Men hos mig blev det ju som bekant ingen vinst denna gång!
Kul att få gå på bio, senast jag var på bio var det Mamma Mu, liten skillnad va?