torsdag 9 juli 2009

Tråååkigt!

Gokväll allihopa!

Det har regnat, regnat och reeeegnat hela dagen idag och jag har tråååkigt!
Jag har läst böcker, bloggar, sett på tv och gått omkring och slöat hela dan. Jag hade tänkt cykla och hälsa på en kompis, men hade verkligen inte lust med det eftersom det bara har öst ner hela tiden.

Försökte sy lite, men det var inte så kul heller, eftersom det mesta av mina sygrejor är nerpackade. Sen kom jag på att jag skulle gjuta ljus av en massa gamla ljusstumpar (som jag tänkte göra redan i vintras men inte kommit mig för att göra). Det var kul. I en halvtimme. Sen var jag klar.

Vad hittar man på då? (Känner igen känslan väldigt bra från när man var ungefär fem och gick till mamma och gnällde för man hade så tråååkigt)

Läste lite till och oj vad de pratade om kakor och cookies i min bok. Så nu har jag bakat lite också.
Men jag har ännu tråkigt!

Så nu ska jag ha en tävling, så jag har nåt att pyssla med ett tag!
Återkommer om en liten stund med tävlingsinlägget.

Inga kommentarer: