tisdag 7 juli 2009

Grävling?

För ett litet tag sedan så fick jag en fråga av Caspelihna ifall jag sett en grävling någon gång.

Jag har inte sett en grävling i naturen nångång. Det närmaste jag kommit till en grävling var en vessla som jag och Dunnzen såg på en åker en gång. Tror inte jag har sett en grävling på zoo heller, faktiskt.

Men jag har sett en här hemma, tror jag i alla fall...

Ser ni grävlingen som byggt bo i HE-Mans tröjärm?
Jag kan förstora upp det lite så ni ser bättre.

Där ser man nosen som kikar fram ur ärmhålet.
Detdär kan väl inte vara annat än en grävling! Eller..?

Ja... sådär är det att ha en grythund som vill gryta sig överallt.

4 kommentarer:

Moa sa...

Hej. Du hade två bloggar ju;). Hi hi så söt. Helt klart en grävling. Det ser man på nosen!;P. Det är självklart OK att du länkar bara kul som sagt!...

Jojo sa...

Men vilken galen bild, haha..

J

diana sa...

Kul bild ;)
Då är du med och tävlar då ;)

Daniel sa...

Vilken busing till söting!