fredag 3 september 2010

Choko!

Ha! Vilken tur jag har.

Det är fredag (bara det är ju värt att fira) men så har jag också vunnit en till tävling!
MansonDust ordnade en tävling i samarbete med Kärlekspraliner, där man skulle hitta på en text att gömma med chokladpraliner i asken. (gå in på deras sida så fattar ni konceptet)
Min text var ju självklart bäst *pyser av uppblåst stolthet*

Dethär var min superba idé:
Det finns bara en sak i världen som är bättre än choklad: DU!
Och inte bara det att jag vunnit en chokladask av Kärlekspraliner nu (finns det nån där ute som är lite avis kanske..?), min text finns nu också under Kärlekspraliners Tips & Idéer-sida. Överst på listan med texter, det ni!
Nu har jag tagit mig lite friheter, och knyckt några bilder från Kärlekspraliner (hoppas det är OK), bara för att reta er alla andra. Här ser ni nämligen den förträffliga chokon som jag kommer att få hem!


*Aaaah* Bara att luta sig bakåt och vänta på att dom hoppar in i munnen på mig sen.
(Den tjänsten levereras ju dock INTE från Kärlekspraliner. Jag får lov att muta HE-Man med en pralin för att få honom att agera choko-matare)

3 kommentarer:

HannahSthlm sa...

Ny spännande tävling hos mig med chans att vinna en exklusiv nyhet från Emma S. Wiklund's nya skincare-serie! Var gärna med!:)

Kram & Trevlig Weekend!

Adara - teckningar, foton, drömmar sa...

Oj vad goda de där såg ut! :)
älskar choklad, hehe. ^^

Maria sa...

Grattis! Vad najs!

Bra att ni kommit igång med vinden, det är smart att isolera innan vintern!! *förnuftig* Tänk om det blir lika kallt som förra vintern, tänk på elräkningen då!!!

Vi har ju byggt om hela ovanvåningen men nedanvåningen ser ut som "#¤#%&. Efter ett halvårs uppehåll är vi otåliga att sätta tänderna i den :)

KRAM