tisdag 17 maj 2011

Hipp, hipp hurra för 9 år och en da'!

Glömde bort mig lite igår och missade mitt och HE-Mans nioårs-"jubiléum".
Fråga mig inte varför, men vi räknar med att vi har varit ett par sedan 16 maj 2002. Så idag har vi varit tillsammans i nio år och en dag.

Det är ju värt att fira!

Och hur firar vi då? Jo, HE-Man får ett telefonsamtal av mig där jag gratulerar honom till att ha en så förträfflig flickvän som han lyckats behålla så länge. Han tackar snällt och meddelar att han inte kommer hem efter jobbet.
Så där en halv tio kommer han hem och vi fortsätter vårt jubiléumsfirande med att jag sitter instängd i syrummet och syr, samtidigt som jag tittar på lyxfällan på datorn och han tittar på youtube-klipp på en annan dator i köket. Mysigt! Man blir ju så romantisk med åren vet ni.

Men, under dom årens lopp har vi ju hunnit förlova oss, gifta oss och flytta till ett såhär vackert ställe. Så nåt har vi ju fått till stånd i alla fall, även om årets firande inte var så värst speciellt.

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Men ojsan! Grattis! :)

Stin sa...

Ni får fira ordentligt när ni har bröllopsdag!