måndag 4 april 2011

Vår!?

Det är väl liiite väl tidigt att börja med påskfirandet. Men jag kunde inte motså påskäggen så nu har jag påskpyntat bloggen i förväg.

Jag och HE-Man kommer ju faktiskt att vara borta nästan hela påskveckan också, så då antar jag att det är okej att börja lite i förväg. Ja.... det är bara 13 dagar kvar så åker vi! Det känns som att jag inte har förberett mig alls på resan! Men, både flyg och boende är bokat. Behöver man egentligen fixa mer än det? Nä, knappast. Fast vi hade ju faktiskt tänkt tillbringa en dag utanför Edinburgh också, och det känns som att jag borde boka tågbiljetter redan, bestämma vilka saker vi ska se på, var vi ska äta och hela j*kla dagsprogrammet. Men.... kanske man inte behöver planera så noga varje gång? HE-Man verkar tycka att vi ska ta det lite som det kommer. Och kanske det kan vara kul också. Sk*t samma om vi missar någon gammal stuga vi bara "måste" se, eller skippar nåt museum. Det ärr väl inte hela världen....

Var på ultraljud i förra veckan. Vi frågade av sköterskan ifall hon kunde säga om Räkan var en pojke eller flicka och då hon lite klurigt sa "Ojdå, vad tror ni vi har här?" och HE-Man förvånat och förtjust utbrast "Ett par bollar!" så fick vi bekräftat att Räkan (högst antagligen) är en mini-HE-Man.

1 kommentar:

Helena sa...

Å vad roligt, med en liten kille! Vi frågade också på ultraljudet men hon kunde inte se! Hoppas ni får en trevlig resa!

Helena