lördag 19 februari 2011

Stan

Snart bär det iväg till stan. Inget jag egentligen ser fram emot, men om HE-Man behöver nya kläder så har vi inte så mycket att välja på.

Jag försökte få honom att gå med på att vi skulle gå på brunch, när vi nu en gång tar oss in till stan. Men det gick gubben inte med på. "Jag är inte så hungrig, jag känner mig lite sjuk..." Gnäll, gnäll, gnäll. Och nu har han just proppat i sig två smörgåsar med avokadoröra och räkor på.
Inte hungrig? Ja, inte nu längre i alla fall.

Nå, jag ska väl inte klaga. Jag får ju komma bort hemifrån ett tag och även om det inte blir någon brunch idag så har jag ju det att se fram emot till en annan helg (för vi SKA gå på brunch, snart) och det finns ju kaféer. Det blir nog bra med kakao med vispgrädde på och en bakelse också.

Inga kommentarer: