söndag 13 december 2009

Vinnare!

Okej, så då kommer vinnaren i min utlottning.

Jag gjorde allting väldigt klassiskt, skrev ner namnen på ett papper, klippte lappar och så fick HE-Man dra en vinnare. Sen drog vi också en lapp till då jag faktiskt hade ett lite andrapris med.


Extremt vackert presenterat så ser vi här ovan vinnarna. *stora applåder*
(Nog klappar väl alla i händerna nu va?)

Avslöjar inte vad det hemliga paketet innehåller än, vill ju inte förstöra överraskningen för Växthusmadam. Men... kanske hon själv avslöjar innehållet i paket, när hon väl får det? Annars kan jag nog berätta, men inte ännu. Tefrossa får mottaga ett litet "tröstpris".
Jag kontaktar vinnarna senare ikväll så jag vet vart jag ska skicka vinsterna.

Hur har det annars varit på lucia? Här har det inte förekommit det minstaste lilla lussande. Jag och tjock-kissen lussade faktiskt för HE-Man en gång för många år sen, med glitter och allt, men tror ni att vi fått nåt lussande tillbaka då? Verkligen inte. Tycker jag är lite orättvist.
Nå, nu ska jag iväg på söndagsmiddag. Egenhändigt... betalad? Ja, för inte tänker jag koka nåt idag i alla fall.

8 kommentarer:

Växthusmadam sa...

Hurra, jag vann! Vad spännande med hemlig vinst!
Hittar inte någon mailadress till dig för att skicka min adress....
Ha en skön sista "innan-jul-vecka"!
Hälsningar,
Växthusmadam

LiiCee sa...

Ny tävling startad! Kika in för din chans att vinna ett presentkort från Lagerhaus, värde 500:-!!

*mvh LiiCee .*

Emmelist sa...

vad roligt att du vill vara med och tävla..dom e riktigt grymma :D

allt bra annars idag?

Hanna sa...

Nej, en till tävling som jag missat... hmm.
Grattis till vinnarna iallafall :)

Ha en fin vecka!
Kram Hanna

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår! sa...

sv; kul att du ville vara med :D
Du har två lotter :)

Helen sa...

Hej!
Tack för din gulliga kommentar, önskar dig lycka till i min tävling.
Kram/Helen

Emmelist sa...

jo nog är man trött alltid. tror mörkret har mkt att göra med det också. har du handlat alla klappar?

Emmelist sa...

ja jag har verkligen inte ngn aning vad jag ska ge min karl... riktigt drygt. ska försöka göra bort så mkt som möjligt idag..beroende på hur länge pengarna räcker förstås :)