fredag 6 april 2012

Vinnare!

Nåja! Ber om ursäkt att vinstdragningen kommer en dag försent! Jag hade ju lovat att jag skulle dra en vinnare redan dagen efter att tävlingen avslutades, det vill säga igår, men ja... Då hade jag fullt upp med att springa omkring i affären och trängas med alla andra töntar som inte kommit på att storhandla till påsk förrän på skärtorsdagen...

Men nu har jag dragit en vinnare. Och inte bara en, jag bestämde mig för att dra två vinnare, då jag nu ändå har två te-paket! Jag gjorde det inte svårare än så att jag gav varje lott ett nummer, i ren ordningsföljd, och lät slumpgeneratorn på slump.nu välja två nummer åt mig.

Och vem är då personerna bakom lott nr 33 och lott nr 5? Jo, enligt mina beräkningar blir det Jennysen som kammar hem första vinsten, vilket helt enkelt betyder att hon får välja först, och Ingrid som får andra pris. Stort grattis till er!

Tack till alla som deltagit i min tävling, dubbeltack för alla fina gratulationer och en väldigt glad påsk till er alla!

P.S. Om nån undrar varför det spökar ett icke existerande, tidigare inlägg kallat "Vinnare!", i alla fall enligt bloglovin, så är det för att jag i misstag råkade publicera ett utkast som jag filade på. Raderade det dock illa, kvickt, så fort jag märkt mitt misstag. Kanske bloglovin inte registrerat det? Så går det i alla fall då man är en sån yrhöna som jag, passar i alla fall bra såhär till påsk om inte annat...

1 kommentar:

Anders sa...

Grattis till vinnarna och Ha en go påsk :-)